تحلیل مجلۀ دانستنی ها

تحلیل مجلۀ دانستنی ها
تخفیفان
تخفیف بی چانه
Takhfifan.com
اواخر مرداد ماه سال 90 بود که یک سایت ایرانی خرید اینترنتی با مدیریت دو خواهر جوان بالا آمد نازنین دانشور که آن روزها به تازگی از شغلش در یک شرکت فعال در زمینه تجارت الکترونیک در آلمان استعفا داده بود، به ایران برگشت تا همراه خواهرش و با معجزه تک کلمه ای به نام «تخفیف»، یک کسب و کار جدید راه بیندازد. مسیر ساده است. افراد، موسسات و شرکت های مختلف برای مدت مشخصی خدمات خود را با تخفیف روی «تخفیفان» می گذارند. کاربرها از طریق ایمیل یا مراجعه به وب سایت از پیشنهاد جدید دیدن می کنند و بعد از بررسی شرایط، به تعداد نفراتی که قرار است از آن خدمت استفاده کنند، کوپن می خرند. با این روش، به عنوان مثال مدیر یک رستوران به جای تبلیغات، با دادن تخفیف به مشتری ها برند خود را تبلیغ می کند. تخفیفان هم در این بین از کار مبلغ خریداری شده، مقداری را به عنوان سهم خود دریافت می کند. این کسب و کار حالا، بعد از گذشت نزدیک به چهار سال، به یک نقطه مطمئن رسیده. تخفیفانی ها هر روز در 9 دسته، از رستوران و کافه گرفته تا موسسات آموزشی و هتل های مسافرتی به مشتری ها معرفی م کنند و خدمات شان را با تخفیف مشخصی که گاهی تا 70 درصد هم می رسد به مشتری ها ارائه می دهند. آنها این روزها بیش از یک میلیون کاربر دارند که هر روز بین 20 تا 25 پیشنهاد خرید از طرف تخفیفان دریافت می کنند. نازنین دانشور حالا به کمک 60 کارمند تخفیفان، خدماتش را علاوه بر تهران، در اصفهان، رشت، شیراز، تبریز، کرج و مشهد هم ارائه می دهد....
نکته این مقاله در این هست با ایده تخفیف که بیشتر مردم در مغازه ها از فروشندگان میخوان چقدر با تخفیف میشه جذب مشتری کرد پس فروشندگانی که به مشتری تخفیف نمی دهند این مطلب رو بخونند برای جذب مشتری باید اول کیفیت خوب باشه و تخفیف در اجناس باشه بازم اینجا از شکست به پیروزی رسیدن و هدفشون رو پیگیری کردند این دوخواهر تا به پیشرفت رسیدند
منبع: مجله دانستنی ها
